Kurumsal Projelerde Seo çalışmaları nasıl olmalıdır

Kurumsal Projelerde Seo çalışmaları nasıl olmalıdır

20 Temmuz 2019


KURUMSAL PROJELERDE SEO ÇALIŞMALARI NASIL OLMALIDIR?

Kurumsal SEO Ankara başta olmak üzere ticaretin yoğun yaşandığı bütün şehirlerde oldukça fazla talep gören bir hizmettir. Kurumsal SEO sayesinde daha fazla satış miktarına ulaşabilirsiniz.

SEO’YU ANLAMAK: ARAMA MOTORLARI NASIL ÇALIŞIR?

SEO’yu gerçekten anlamak için, Google’ın “örümceklerinin” internette gezinmesi sırasında neler yaptığına bir göz atmamız gerekiyor. Çalışma şekli iki adımda özetlenebilir: izleme ve indeksleme.

İzlemenin nasıl çalıştığını anlamak için, büyük bir şehrin ulaşım sistemini düşünün. Her web sitesi veya belge (bir PDF veya resim gibi) bir duraklama yeri gibidir. Her durakta bulunan içeriği kaydedebilmek için, arama motorunun tüm şehri izlemesi ve mümkün olan en iyi yolları kullanması gerekir: bağlantılar.

Sitenizin bağlantı yapısı, siteinizin optimizasyonu için hayati bir önemi olan bir durumdur ve sayfaları birbirine nasıl bağladığınızla ilgili bir kavramdır. Arama motorları botları, aramalarına başlamak için site haritası yönlerini ve önceki izlemeleri kullanır ve internetten kaydedilen tüm belgelere ulaşarak bağlantıdan bağlantıya geçer.

Bununla birlikte, tüm web siteleri diğerleriyle aynı miktarda derinlikte izlenmez. Bu örümcekler özellikle sıfırdan oluşturulan yeni bir web sitesi veya güncellenmiş bir içerik olmak üzere yeni içeriğe ilgi duyuyor. Yükleme süresi de takip kararına neden olur.

Bir sonraki adım indekslemedir. Bu belgeleri bulduktan sonra robotlar kodlarını deşifre etmeye ve bir kullanıcı bir şey ararken kolayca bulunabilecek bazı “parçalarını” kaydetmeye başlar. Tahmin edebileceğiniz gibi, bu “parçalar hep birlikte, muazzam miktarda bilgi toplar. Bu nedenle Google gibi şirketler, kolayca bulunabilirler, tüm bu bilgileri kaydedebilecekleri büyük veri merkezlerine sahiptir.

İnternet'teki bütün bu bilgiler ve internette mevcut belgeler, içeriklerine, yetkilerine ve uygunluklarına göre bir dizi endekste düzenlenir.

SEO KRİTERLERİ NEDİR?

Kriterler zaman içinde önemli ölçüde değişti ve gelişti ve gittikçe daha da karmaşık hale geliyor: anahtar kelimeler dışında, yayın tarihi, multimedya parçaları içerip içermemeleri, içeriğin kalitesi ve çok daha fazlası gibi faktörleri de göz önünde bulunduruyorlar.

Bu iki adımdan sonra, kullanıcının bir arama talep etmesi için her şey hazır. Bu olduğunda, endekslerden geçen ve sonuçları yüzlerce farklı konumlandırma faktörüne göre sıralayan, hepsi milisaniye cinsinden bir algoritma devreye girer. Bu sihir değil, SEO’nun ta kendisidir.

KURUMSAL SEO PAKETLERİ

Kurumsal paketlerimiz, iş web sitenize ulusal ve uluslararası ölçekte rekabet avantajı sağlamak için tasarlanmıştır. 

HANGİ KURUMSAL SEO PAKEDİ BANA UYGUN?

Paketlerimiz, sizin ihtiyacınıza göre size özel olarak düzenlenmekte ve fiyatlandırılmaktadır.

Bizim önerdiğimiz kurumsal SEO paket içerikleriği aşağıdaki gibidir.

  • Web sitenizi tüm büyük arama motorlarına gönderme
  • Google yerel harita listeleme optimizasyonu
  • Tüm web sayfalarının sayfa optimizasyonu
  • Anahtar kelime araştırması
  • Aylık anahtar kelime sıralaması takibi
  • Tıklama Başına Ödeme kurulumu ve yönetimi
  • Garantili büyüme ile optimize edilmiş 6 sosyal medya sayfası
  • Rekabet analizi (rekabetinize derinlemesine bakın)
  • Web sitesi denetimi
  • Bağlantı denetimi
  • bloglama
  • Özel blog sitesi oluşturma
  • İçerik yaratımı
  • 3 Basın bültenleri / ay
  • Tam zamanlı proje yöneticisi
  • Online marka
  • Dünya çapında anahtar kelime sıralaması
  • Eposta pazarlama

 

Kurumsal SEO Ankara ve tüm Türkiye’de alanında uzmanlaşmış firmalara bırakılması gereken özel bir uygulamadır. Kurumsal arama motoru optimizasyonunun Ankara’daki başarılı bir uygulayıcısı olan Nano Medya ile hemen iletişime geçin!