Adwords Reklam Çeşitleri

PaylaşPaylaşPaylaşPaylaşPaylaş
Adwords Reklam Çeşitleri
Adwords Reklam Çeşitleri; Google kurulduğu ilk andan itibaren kullanıcı ve müşterilerine verdiği reklam hizmeti türü Adwords reklamlarıdır.

Adwords Reklam Çeşitleri

Google kurulduğu ilk andan itibaren kullanıcı ve müşterilerine verdiği reklam hizmeti türü Adwords reklamlarıdır. Bununla birlikte reklam kampanyaları başarılı olmakla birlikte Google’ın adwords reklam çeşitleri kampanyalarına yenilerini eklemiştir. Google reklam kampanyaları hizmetleri görsel reklamlar, harita reklamları, gmail reklamları, Youtube reklamları gibi birçok daha yeni çeşitleri dâhil etmiştir. Yeni eklenen hizmetlerle, kampanyalar herkes için daha fazla sonuç alınmasını sağlamıştır. Anahtar kelimelerle yapılan çalışmalar en iyi ve en kaliteli sonuçlar vermektedir. Reklam çeşitleri aşağıdaki gibi sıralanabilir.

  • Google Ads Arama Ağı Reklamları
  • Google Ads Görsel Reklamlar
  • Google Harita Reklamları
  • Gmail Reklamları
  • Youtube Reklamları şeklindedir.

Reklam Çeşitlerinin İşleyişi

Adwords reklam çeşitleri farklı olsa da tüm çeşitlerin işleyişi aynı biçimde ilerler. Kampanya ayarlarını yapmaya başladığınızda kampanya hedeflerini ve kampanya türünü seçmeniz gerekmektedir. Kampanyanızın hedefini müşterilerinizin gerçekleştirmesini beklediğiniz işlemlere bağlı olarak belirleme imkânınız bulunuyor. Bununla birlikte arama ağı, Görüntülü reklam ağı ya da video reklam gibi kampanya türleri içinden seçim yapabilirsiniz. Bu işlem size kampanyanızın ana hedefine ulaşmanızı sağlayacak özelliklere ve ayarlara ilişkin önerileri görmenizi sağlayacaktır. Belirlediğiniz hedef ne olursa olsun, kampanya çeşitlerinin ayarlarını ve özelliklerini kullanabildiğiniz gibi, istediğiniz zaman hedefinizi değiştirebilir ya da hedef kullanmamayı tercih edebilirsiniz.

Adwords Reklam Çeşitlerinin Hedefleri

Adwords reklam çeşitleri farklı hedeflere sahiptir. Reklam çeşitlerinin hedefleri şu şekilde sıralanabilir. Gelin hep birlikte hedeflere bir göz atalım.

  • Satış
  • Potansiyel Müşteriler
  • Web sitesi trafiği
  • Ürün ve marka üzerinde düşünme
  • Marka bilinirliliği ve erişim
  • Uygulama tanıtımıdır.  Google Adwords reklam sisteminde bazı değişikliklere gidildiğini de unutmadan hatırlatalım. Görüntülü reklam ağını hedefliyorsanız kampanya türünü Arama ağı olarak seçebilir daha sonra da ağ ayarlarınızdan Görüntülü Reklam Ağı’nı etkin hale getirebilirsiniz. Kampanya türlerinin Google’ın reklamcılık ağlarını temel aldığını da unutmayın. Google reklam ağları reklamların gösterebileceği tüm konumları kapsamaktadır. Google siteleri alakalı Google reklamlarının gösterildiği web siteleri ve mobil uygulamalar da buna dahil olduğunu hatırlatalım. Google reklam sıralaması aldığınız geri dönüşlerle doğru orantılıdır. Yaptığınız kampanyalardan alınacak sonuçlar Adwords uzmanına bağlı olarak da değişiklik gösterecektir.

 

 

23 51
Nanomedya Footer Logo
Yenilik ve kampanyalarımızı sosyal medya aracılığıyla takip edebilirsiniz.
instagramFacebookTwitterLinkedin
İletişim
adres
Mustafa Kemal Mahallesi Dumlupınar Bulvarı Mahall Ankara E-Blok No: 274/6/31 Çankaya / ANKARA
telefon
0850 711 04 06 - 0532 720 32 25
EPosta
info@nanomedya.com.tr
© Nano Medya. 2010-2020 Tüm Hakları Saklıdır.