Adwords Tıklama Başı Maliyet Nasıl Düşürülür?

PaylaşPaylaşPaylaşPaylaşPaylaş
Adwords Tıklama Başı Maliyet Nasıl Düşürülür?

TIKLAMA BAŞI MALİYET NEDİR?

Tıklama başı maliyet, birileri reklamınızı tıkladığında Google’a veya başka bir arama motoruna ödediğiniz fiyattır. Reklamlarınızın bir tıklamasının maliyetinin ne kadar olduğunu ölçer. AdWords Kampanyalarının temel metriklerinden biridir ve AdWords Kampanyalarını daha iyi anlamak için bir yapı taşı görevi görür. TBM (tıklama başı maliyet) , çeşitli anahtar kelimeler, reklamlar, kampanyalar, vb. İçin farklıdır; bu nedenle , TBM’nizi optimize etmek için AdWords teklif stratejisini iyi anlamanız gerekir .

TIKLAMA BAŞI MALİYET NASIL BELİRLENİR?

Genellikle TBM teklif verme rekabeti tarafından belirlenir. Kampanya maliyetlerinin temel düzeyini ve reklam kampanyalarınızın finansal başarısını anlamanız harika bir ölçümdür.

Benzer şekilde, diğer işletmelerde de maliyetlerin düşük tutulması amaçlanmaktadır, AdWords’te de aynı şekildedir. Adından da anlaşılacağı gibi, Tıklama Başına Maliyet, bir kullanıcı reklamınızı tıkladığında tahakkuk eden maliyettir. Bu yüzden, kural olarak, düşük tutulmalıdır.

TIKLAMA BAŞI MALİYET NASIL AŞAĞI İNDİRİLİR?

Aşağıda, AdWords’de Tıklama Başı Maliyetinizi düşürmek için uygulamanız gereken bazı ipuçları verilmiştir.

Uzun Kuyruk Anahtar Kelimeler Ekleme

Uzun kuyruk anahtar kelimeler, düşük arama hacmine ve açıkça tanımlanabilir bir arama amacına sahip olan anahtar kelimelerdir.

Bir anahtar kelime ne kadar jenerikse, o kadar fazla insan teklif verir ve bu nedenle teklif de o kadar yüksek olur.

Öte yandan, Uzun Kuyruk Anahtar Kelimeler, düşük arama hacmine sahip belirli anahtar kelimelerdir, bu da alakasız arama sorgularına eğilimli olmadıkları ve dolayısıyla reklam harcamanızı boşa harcamadıkları anlamına gelir.

Uzun Kuyruk Anahtar Kelimeler, daha yüksek bir Kalite Puanına sahip olma eğilimindedir ve daha yüksek bir Kalite Puanına sahip olmak, TBM’yi düşürmenin en etkili yoludur.

Teklifleri Düşük Anahtar Kelimeleri Hedefleyin

Anahtar kelimeleri hedeflerken, bu anahtar kelimeler daha düşük TBM’ye sahip olmak zorunda olduklarından, nispeten düşük teklifleri olan anahtar kelimeleri öğrenin. Anahtar kelimelerin tıklama başına maliyeti, sektörünüzün ne kadar rekabetçi olduğuna da bağlıdır. Bazı anahtar kelimeler son derece rekabetçi ve bu nedenle de yüksek TBM’ye sahipler. Rekabetçi anahtar kelimeler kullanmaktan ve TBM’nizi düşürmeyi dört gözle beklemekten kaçının.

Ayrıca, teklifinizi otomatikten manuele geçirin, çünkü manuel tıklama başı maliyet teklifi size TBM’niz üzerinde daha fazla kontrol sağlar .

Adwords'de en iyi optimizeyi yapabimek için web sitenizin mobil ve masaüstü skorunun yüksek olması gerekmektedir. Tavsiye edilen hız 90 üzeri olmalıdır. Eğer web siteniz yavaş açılıyorsa kalite puanınız da düşük olacaktır.

İlk yapmanız gereken resimler, görseller sitenizdeki js ve css 'leri sıkıştırmak gzip kullanarak iyi bir optimize işlemi gerçekleştirmektir. Daha sonra anahtar kelimeleri mutlaka web sitenizde geçirmelisiniz. Meta ayarlarını iyi bir optimize yapmalısınız. Ve en önde çıkabilmek için yüksek teklif vermelisiniz. İlk başlarda yüksek bütçeler harcayabilirsiniz fakat kalite puanıınız geliştikçe tıklama başı maliyetler düşecektir.

23 51
Nanomedya Footer Logo
Yenilik ve kampanyalarımızı sosyal medya aracılığıyla takip edebilirsiniz.
instagramFacebookTwitterLinkedin
İletişim
adres
Mustafa Kemal Mahallesi Dumlupınar Bulvarı Mahall Ankara E-Blok No: 274/6/31 Çankaya / ANKARA
telefon
0850 711 04 06 - 0532 720 32 25
EPosta
info@nanomedya.com.tr
© Nano Medya. 2010-2019 Tüm Hakları Saklıdır.