E-Ticaret Platformu tavsiyeleriniz 2019

PaylaşPaylaşPaylaşPaylaşPaylaş
E-Ticaret Platformu tavsiyeleriniz 2019

E-TİCARET PLATFORMU TAVSİYELERİNİZ 2019

NEDEN E-TİCARET SİTELERİ

Günümüzde, e-ticaret şirketler için kilit bir sektörü temsil etmektedir. Geçen yıl dünya genelinde 1,67 trilyon dolar oldu. E ticaret paketleri ile çalışmak işinizi kolaylaştırır.

E-ticaretin öneminin farkında olan çoğu şirket, kendi çevrimiçi mağazalarını açtı. İnşa etmek için, genellikle bir CMS (İçerik Yönetim Sistemi) kullanırlar çünkü bir çevrimiçi mağaza işletmenin teknik yönleri yerine satışlara odaklanmalarına izin verir. Bir CMS kullanarak SEO'larını ve pazarlama eylemlerini kolayca yönetebilirler veya internet kataloglarını doğrudan satış ekipleri tarafından doğrudan değiştirebilirler.

Bu noktaya kadar, çevrimiçi mağazalarını oluşturmak için CMS kullanan şirketlerin sağlam bir taktiksel seçim yaptıklarını söyleyebiliriz.

Ancak, bir e-ticaret mağazası için bir CMS kullanmak, sonuçsuz bırakmaz:

Varsayılan olarak, tüm sistemi başlangıçta oldukça ağır ve yavaş hale getirebilecek, kullanışlı olmayabilecek birçok fonksiyonellik uygular.

Hata, yavaşlama ve hatta aksama sürelerine daha az ya da çok eğilimlidir; CMS'nin kurulumdan sonra nasıl oluşturulduğuna ve özelleştirildiğine bağlı olarak.

Ancak bir web sitesinin hızı çok önemlidir.

Yavaş bir web sitesi dönüşüm kaybına neden olur. Bu yaygın olduğu bilinmektedir uzun yükleme zamanı , daha yüksek bir web sitesi bırakın ve başka bir yerde satın almak müşteri için şansı vardır.

NANO MEDYA E-TİCARET PAKETLERİ İLE ÇAĞI YAKALAYIN!

Çevrimiçi mağazanızla neler elde etmek istiyorsunuz?

Sadece çevrimiçi mi yoksa bir tuğla ve harç dükkanında mı satacaksınız? Zaten bir web siteniz var ve mağaza eklemek mi istiyorsunuz?

  • Ziyaretçileri web sitenize nasıl ulaştırmayı düşünüyorsunuz?
  • İşletmenizin çevrimiçi ve çevrimdışı potansiyel müşterileri arasında sinerji yaratmanın akıllı bir yolu var mı?
  • E-ticaret platformunuzu kurmanıza yardımcı olacak biri var mı? Programlama beceriniz var mı?
  • Değer öneriniz nedir? Müşterileriniz için hangi problemi çözüyorsunuz?
  • Ürünlerinizi sunmak için çevrimiçi mağazayı kullanan satış ekibiniz var mı?
  • Ürünlerinizin detaylarını doğru açıklıyor musunuz?
  • Birkaç temel ürüne veya çok çeşitli ürünlere sahip olacak mısınız?
  • Bu ürün sayfalarını web sitenizin kullanıcılarına nasıl göstereceksiniz?
  • Navigasyonunuz nasıl yapılandırılmıştır?
  • Ürünlerinizin çarpıcı görüntülerine sahip olduğunuzdan nasıl emin olabilirsiniz?
  • Ziyaretçileriniz için ödeme işlemini kolaylaştırmayı düşünün.
  • Önce mobil düşünün, anlamı: mağaza arayüzünüzün yanıt vermesi.
  • Ürünlerinizi bir ülkede mi yoksa daha fazla ülkede mi satmak istiyorsunuz? Birden fazla para birimi sunuyor musunuz?
  • Müşterilerinizle nasıl etkileşime geçmek istiyorsunuz? Sohbet, telefon veya e-posta yoluyla mı?

Tüm bu soruların yanıtlarını gelin beraber bulalım. Nano Medya, hazır e ticaret paketleri ile siz müşterilerine hizmet vermeyi bekliyor.

 

23 51
Nanomedya Footer Logo
Yenilik ve kampanyalarımızı sosyal medya aracılığıyla takip edebilirsiniz.
instagramFacebookTwitterLinkedin
İletişim
adres
Mustafa Kemal Mahallesi Dumlupınar Bulvarı Mahall Ankara E-Blok No: 274/6/31 Çankaya / ANKARA
telefon
0850 711 04 06 - 0532 720 32 25
EPosta
info@nanomedya.com.tr
Ankara Seo Firmaları
© Nano Medya. 2010-2019 Tüm Hakları Saklıdır.