Google Adwords Tıklama Başlı Maliyeti Düşürme Strajetileri

PaylaşPaylaşPaylaşPaylaşPaylaş
Google Adwords Tıklama Başlı Maliyeti Düşürme Strajetileri

GOOGLE ADWORDS TIKLAMA BAŞI MALİYETİ DÜŞÜRME YÖNTEMLERİ

Google adwords yönetmek için çeşitli ajanslar ile çalıştınız ve tıklama başı maliyetlerinizi düşüremiyor musunuz? İşte bu makale tam size göre. Google Ads reklamlarında tıklama başı maliyeti düşürmek için sizlerle birlikte bugün bir strateji belirleyeceğiz.

GOOGLE ADS REKLAMLARI YAPTIĞINIZ SİTENİN ANAHTAR KELİME UYUMLULUĞU KALİTE PUANI DOLAYISI İLE TIK BAŞI MALİYETİ ETKİLER

Peki ne yapmalıyız? Örneğin Ankara SEO ajansı ile ilgili bir reklam çıktığımızı düşünelim. İlgili web sitesinin domaini ve makale başlığı slug url kısmı uyumundan tutun, makale içeriği, anahtar kelime uyumluluğuna kadar bir çok etken mevcut. H1 H2 H3 başlıklarında Ankara SEO kelimesinin geçmesi vs lazım. Bu optimizasyonlarımızdan ilk adımımız olacaktır.

GOOGLE ADS REKLAMLARINDA EŞLEŞME TÜRLERİ ÇOK ÖNEMLİ

“Ankara seo ajansı”  çift tırnak içerisinde verilen reklam tipleri maliyetleri yüksektir. Çünkü başına sonuna sonsuz her defasında farklı kelimeler içereceğinden ötürü maliyetleri yüksek olacaktır. Peki +ankara + seo ajansı kelimesinde ne olur? Onda’da aynı şekilde başına ve ortasına farklı kelimeler geleceğinden kalite puanı düşük olur. Peki hangisini kullanmalıyız tabiki ‘de %100 emin olduğunuz kelimelerde örneğin Ankara Seo Ajansı, Ankara Seo Ajansları, Ankara SEO Firmaları gibi kelimelere 

[Ankara seo ajansı] gibi tam eşleşme yapmak kalite puanınızı geliştireceği gibi tık başı maliyetinizi düşürmektedir. Seçtiğiniz kelimelerin manuel teklif verirseniz her kelime için maksimum teklifleri tespit ederek girebilirsiniz. En mantıklı gelen kelimeleri tam eşleşme yapmak gerekir. Bir diğer strateji ise “” çift tırnak ile bir iki hafta gözlemleyerek aklınıza gelmeyecek kelimeleri arama hacimlerinden tespit ederek belki daha farklı kelimelere tam eşleşme yapabilirsiniz tamamen sizlerin stratejisine bağlı olarak gelişebilmektedir.

TIK BAŞI MALİYETİ EN DÜŞÜK REKLAM MODELLERİ

Teklif stratejisi olarak tıklama reklamlarını seçerek maksimum bir tık başı maliyet belirleyerek stratejinizi belirleyebilirsiniz. Ankara Adwords Uzmanı olarak isterseniz Ajansımıza başvurabilir Google reklamlarınızı başarılı şekilde düşük bütçeler ile yönetebilirsiniz. Fiyat teklifi için iletişim menüsünden bizlere ulaşabilirsiniz.

 

23 51
Nanomedya Footer Logo
Yenilik ve kampanyalarımızı sosyal medya aracılığıyla takip edebilirsiniz.
instagramFacebookTwitterLinkedin
İletişim
adres
Mustafa Kemal Mahallesi Dumlupınar Bulvarı Mahall Ankara E-Blok No: 274/6/31 Çankaya / ANKARA
telefon
0850 711 04 06 - 0532 720 32 25
EPosta
info@nanomedya.com.tr
© Nano Medya. 2010-2020 Tüm Hakları Saklıdır.