Link oluşturma ve içerik pazarlama stratejileri nelerdir?

PaylaşPaylaşPaylaşPaylaşPaylaş
Link oluşturma ve içerik pazarlama stratejileri nelerdir?

LİNK OLUŞTURMA VE İÇERİK PAZARLAMA STRATEJİLERİ NELERDİR?

Ankara web tasarım ve SEO konusunda oldukça bilinçli bir müşteri potansiyeline sahip. Bunların yanı sıra link oluşturma ve içerik pazarlama stratejilerinde de farkındalık yaratmaya çalışıyoruz.

İşte link oluşturma ve içerik pazarlama stratejileri hakkında sizlere temel düzeyde bazı bilgiler!

LİNK OLUŞTURMA STRATEJİLERİ

Linkler SEO için önemlidir. Ve bu nedenle Link inşası kesinlikle bütüncül SEO stratejinizin bir parçası olmalıdır. Fakat daha önemlisi, link oluşturma, büyüme stratejinizin bir parçası olmalıdır. Bağlantılar doğrudan sitenize trafik oluşturmanıza yardımcı olmalıdır.

Bağlantılar, sayfalarınızın Google arama sonuçlarında daha üst sıralarda bulunmasına yardımcı olur. Bu tamamen doğru. Ancak, linklerin yaptığı tek şey bu değil.

İyi bağlantılar aynı zamanda sitenize daha fazla (tavsiye) trafik almanıza yardımcı olacaktır.

Link oluşturmayı web sitenizin hedef kitlesinin büyümesi için bir strateji olarak kullanın ve kendi sitenize trafik çekecek sitelere bağlantılar yerleştirin.

Başarılı bir bağlantı kurma stratejisinin altı önemli adımı vardır:

  • Kitlenizi tanıyın
  • İstediğiniz kitleye hitap eden web sitelerinin bir listesini yapın
  • Harika içerikler yazın
  • İçerikleri web siteleriyle eşleştirin
  • Site sahiplerine ulaşın
  • İçeriğinizi büyütmek için sosyal medyayı kullanın

İÇERİK PAZARLAMA STRATEJİLERİ

1.Adım: Görevinizi ve Hedeflerinizi Belirleyin

İçerik stratejisi planınız için iyi bir başlangıç ??noktası, bir içerik pazarlama görevi bildirimi oluşturmaktır. Bu, içerik pazarlaması stratejinizin devam edebilmesi için, içeriğinizi oluştururken neyin önemli ve neyin önemsiz olduğuna odaklanmayı kolaylaştıran kısa bir ifadedir.

Bir içerik pazarlama misyonu bildiriminin ana hatları:

  • Hedef kitleniz
  • Onlara ulaşmak için kullanacağınız içerik
  • Alacağı avantaj

Tipik hedefler şunlardır:

 

  • İçerik pazarlama stratejinizin bir sonucu olarak geliri artırmak
  • Daha fazla satış yapmak ve daha yüksek kalitede satışlar elde etmek,
  • Sitenize daha fazla trafik almak, trafik arttıkça, diğer hedeflere ulaşmak,
  • İşletmenize ilişkin algıyı geliştirerek etki ve otorite kazanır ve düşünce lideri olarak görülür hale gelmek,
  • Daha fazla trafiğe yol açan SEO başarısı.
  • İçeriğiniz daha etkili hale geldikçe, azaltılmış pazarlama maliyetlerine ulaşmak,
  • Hem trafik hem de otorite konusunda yardımcı olabilecek sosyal medya etkileşimi sağlamak.

 

2. Adım: KPI'larınızı Kurun

Hedeflere ulaşmanın en iyi yolu, onları belirli ve ölçülebilir hale getirmektir. Bu, içerik pazarlama stratejiniz için temel performans göstergelerini (KPI) belirlemek anlamına gelir.

KPI'lar, hedeflerinize ulaştığınızı, kontrol edebileceğiniz kilometre taşları sağlayarak size yardımcı olacaktır. Bunlar gelir, satış, trafik, SEO, trafik ve e-posta pazarlaması ve sosyal medya ölçümleri gibi dijital pazarlamanın farklı yönleri açısından elde etmeyi planladığınız şeyleri içerecektir.

3. Adım: Kitlenizi Tanıyın

Daha önce de belirtildiği gibi, başarılı bir içerik pazarlama stratejisi için, izleyicilerinizin kim olduğu konusunda net olmanız gerekir; böylece onlara ulaşmak için doğru içeriği oluşturabilirsiniz.

Yapmanız gereken üç eylem var.

  • Demografik Verileri Toplayın
  • Müşteri Geribildirimi Alın
  • Yeni Müşteri Yaratın

Adım 4: Mevcut Konumunuzu Değerlendirin

  • Blog yazısı, misafir yazısı vb. gibi tüm içerik parçalarını Excel’de rapora kaydedin,
  • Yararlarını veya başarılarını değerlendirin,
  • Boşlukları belirleyin

Adım 5: Kaynakları Belirleyin ve Tahsis Edin

Artık ne tür bir içerik oluşturmayı planladığınızı, kimin için olduğunu ve onu nerede paylaşmayı planladığınızı bildiğinize göre, içerik pazarlama stratejinizde sunmanız gereken her şeye sahip olduğunuzdan emin olmak önemlidir.

Bunun için, aşağıdaki gibi soruları yanıtlamanız gerekir.

  • İçeriği üretmek ve sürdürmekten kim sorumlu?
  • İçeriği oluşturmak için hangi insani, fiziksel veya dijital araçlara ve kaynaklara ihtiyacınız var?
  • İçerik zamanlaması dahil olmak üzere yayıncılık iş akışınız neye benzeyecek?

En başta da söylediğimiz gibi, Ankara web tasarım ve diğer pek çok web hizmeti konusunda oldukça bilinçli bir müşteri kitlesini içinde barındırıyor. Eğer yazımız sizde link oluşturma ve içerik pazarlama stratejileri hakkında merak ve heyecan uyandırmışsa bizden hemen fiyat teklifi alın!

 

 

23 51
Nanomedya Footer Logo
Yenilik ve kampanyalarımızı sosyal medya aracılığıyla takip edebilirsiniz.
instagramFacebookTwitterLinkedin
İletişim
adres
Mustafa Kemal Mahallesi Dumlupınar Bulvarı Mahall Ankara E-Blok No: 274/6/31 Çankaya / ANKARA
telefon
0850 711 04 06 - 0532 720 32 25
EPosta
info@nanomedya.com.tr
Ankara Seo Firmaları
© Nano Medya. 2010-2019 Tüm Hakları Saklıdır.