Organik Tıklama Oranları Nasıl Artırılır?

PaylaşPaylaşPaylaşPaylaşPaylaş
Organik Tıklama Oranları Nasıl Artırılır?
Markalar ise marka değerini arttırmak ve müşterilerine ulaşabilmek için bu yolu tercih ediyorlar. İnternet sitenizin organik tıklama oranları beklediğiniz seviyede değilse bunu arttırmanın yollarını bulmanız gerekiyor.

Organik Tıklama Oranları Nasıl Artırılır?

Dijitalleşmenin gelişmesi ile birlikte dijital pazarlama da son derece önemli bir konumda olmaya devam ediyor. Yayında olan web siteleri her gün artarken kapanan sitelerin yerini yenilerini almaktadır. Açılan internet sitelerini büyük çoğunluğu para kazanmak amacı ile kuruluyor. Markalar ise marka değerini arttırmak ve müşterilerine ulaşabilmek için bu yolu tercih ediyorlar. İnternet sitenizin organik tıklama oranları beklediğiniz seviyede değilse bunu arttırmanın yollarını bulmanız gerekiyor. Organik tıklama oranı son derece önemlidir. Tıklama oranı yüksek olan sayfanın dönüştürme oranı daha yüksek olacaktır bunun anlamı da sitenizi ziyaret edenleri etkileyebilirseniz size geri dönüşü olumlu olur.

Organik Tıklama Oranlarını Yükseltmek İçin İpuçları

Organik tıklama oranlarını yükseltmek için sizin birkaç ipucundan bahsetmek istiyoruz. Organik tıklama oranları ne kadar yüksekse dönüştürme oranınız da yüksek olacaktır. Bunun için içeriğiniz de ve kampanyanızda değişikliğe gitmeniz gerekecektir.

  • Basit Seo çalışması yapın
  • Site Haritanızı Oluşturun.
  • Liste İçerikler oluşturun. Bu aralar çok popüler
  • İçeriğinizde teşvik edici olun
  • Betimleyici Url Oluşturun
  • Robot.txt hakkında  bilgi edinin.

Google Tarafından Belirlenen Kurallara Uygun Hamleler

Google, arama motorlarının üst sıralarda yer almak isteyen web sitelerinden talep ettiği kriterleri her yıl yeniliyor. Durum böyle olunca tüm sene başarılı biçimde üst sıralarda yer alan firmalar güncelliğini kaybederek arka sıralarda çıkmaya başlıyor. Organik tıklama oranları için Google tarafından belirlenen kurallara uygun stratejiler planlamalısınız. Öncelikle anahtar kelime seçimini doğru yapmalısınız. Anahtar kelimenizi belirleyin. Anahtar kelimenizi seçmiş olabilirsiniz ancak anahtar kelimenin kullanım amacını da bulmanız önemlidir. Bazı ürünler satın alınmak için aranırken bazıları da bilgi edinmek için yazılabilir. Bu amaca göre içeriğinizi hazırlamanız gerekir. İlgili aramalar bölümünü atlamayın. Site içi Optimizasyon işlemlerini yapmalısınız. Bunun anlamı site içi Seo çalışmalarının organik tıklama oranını artırmak için kusursuz biçimde yapılmalıdır. Bu konuda dikkatli davranmazsanız tüm çalışmanız boşa gidebilir. URL seçimlerine dikkat edin. Kısa olmasına dikkat etmenizin yanı sıra ilk anahtar kelimeniz URL içinde olması da önemlidir. Yoksa URL SEO çalışmalarında olumsuzluğa yol açacaktır. Dikkat çekici başlıkları kullanmanız ve iç ve dış bağlantıların sağlanması da çok önemlidir. Bu bağlantılar tıklanma oranınızı yükseltecektir.

 

23 51
Nanomedya Footer Logo
Yenilik ve kampanyalarımızı sosyal medya aracılığıyla takip edebilirsiniz.
instagramFacebookTwitterLinkedin
İletişim
adres
Mustafa Kemal Mahallesi Dumlupınar Bulvarı Mahall Ankara E-Blok No: 274/6/31 Çankaya / ANKARA
telefon
0850 711 04 06 - 0532 720 32 25
EPosta
info@nanomedya.com.tr
© Nano Medya. 2010-2020 Tüm Hakları Saklıdır.