Seo Analizi Nasıl Yapılır?

PaylaşPaylaşPaylaşPaylaşPaylaş
Seo Analizi Nasıl Yapılır?

SEO Analizi Nasıl Yapılır?

Arama motorlarındaki sıralama potansiyelinin gelişmesine sahip olan SEO analizi nasıl yapılır sorusunun cevabını vermek için bu içeriği hazırladık. Arama motoru botları için denetleme ve optimizasyon noktasındaki adımlar ile site sıralamasını engelleyen sebepler bu yolla bulunabilir. Ziyaretçilere daha keyifli bir kullanıcı deneyimi sunulması, arama sorgusunda ilişkilerin incelenmesi ve teknik yönlerin iyileştirilmesine dair ipuçları veren analiz trafiği artırmak, iş ve hedeflere ulaşmak için adeta bir zorunluluktur.

Bunun için öncelikle Google üzerindeki görünürlüğün kontrol edilmesi gerekiyor. Kuşbakışı bir bakış ile başlamak için sitenizin arama motorları üzerinde görünür olup olmadığını test edin. Daha sonra ise meta açıklamaları ve URL kısımları kontrol edilmeli. URL’ler sayfada içeriğin tanımlanmasına yardımcı olacak sadece 4 ila 5 kelimeden oluşmalıdır. Uzun ve alakasız bir URL yapısı yerine eski bağlantı kaldırılarak yerine daha alakalı ve içeriği ihtiva eden kelimeler yerleştirilmelidir. Meta açıklama kısımları ise istenilen şekilde düzenlenebilir. Ancak birincil ve ikincil anahtar kelimelere yer vermeyi de ihmal etmeyin.

SEO analizi nasıl yapılır sorusuna verilecek cevaplardan biri de başlıkların analizidir. Başlıkların dikkat çekici olması, içinde muhakkak anahtar kelimenin bulunması gerekiyor. Ayrıca arama hacmi yüksek olan kelimelerin sıralamasının zor olacağı da unutulmamalı. Şansınızı artırmak için uzun kuyruklu bir anahtar kelime tercih edilmeli. Daha sonra sayfaya gelen bağlantılar üzerinde bir değerlendirme yapılmalı. Sitenize başka bir site üzerinden köprülenen bu bağlantılar SEO sıralamanız üzerinde büyük bir etkiye sahiptir. İşletmenizin kimle iletişim kurduğunu biliyor olmanız güvenilir bir kaynak olduğunuz izlenimi yaratacaktır.

Spam puanının analiz edilmesi de SEO analizi nasıl yapılır sorusuna verilebilecek en güzel cevaplardandır. Kötü gelen bağlantıları kaldırabilir ya da gelen bağlantıyı reddedebilirsiniz. Yine site içinde var olan dâhili bağlantıların da kullanılması iyi bir SEO taktiğidir. Şayet sitede kopuk bağlantılar varsa bunların da analiz edilmesi ve düzeltilmesi gerekir. Web sitesi üzerinde var olan içeriklerin analiz edilmesi de yine SEO açısından etkin rol oynamaktadır. İçerikler yüksek kalitede ve hatasız olmalıdır. Görüntüleri denetleyin ve son olarak sayfa hızını kontrol edin. Nano Medya olarak tüm bu faktörlere dikkat ederek sizler için SEO analizi ve raporlama hizmeti de sağlıyoruz. Organik bir sıralama ve başarı için hemen firmamız ile iletişime geçin!

 

23 51
Nanomedya Footer Logo
Yenilik ve kampanyalarımızı sosyal medya aracılığıyla takip edebilirsiniz.
instagramFacebookTwitterLinkedin
İletişim
adres
Mustafa Kemal Mahallesi Dumlupınar Bulvarı Mahall Ankara E-Blok No: 274/6/31 Çankaya / ANKARA
telefon
0850 711 04 06 - 0532 720 32 25
EPosta
info@nanomedya.com.tr
© Nano Medya. 2010-2020 Tüm Hakları Saklıdır.