Seo Rakip Analizi Nasıl Takip Edilir

PaylaşPaylaşPaylaşPaylaşPaylaş
Seo Rakip Analizi Nasıl Takip Edilir

SEO RAKİP ANALİZİ NASIL TAKİP EDİLİR?

Rekabetçi analiz, bir SEO kampanyasının başlangıç ??aşamalarında önemli bir husustur. Çok sık olarak, kuruluşların bu önemli adımı atladığını ve anahtar kelime eşlemesi yapma, içeriği optimize etme veya bağlantı kurma gibi konulara ağırlık verme eğiliminde olduklarını görürüz. Ancak rakiplerimizin kim olduğunu anlamak ve nerede durduklarını görmek, hedeflerimizin ne olması gerektiği konusunda daha kapsamlı bir anlayışa imkân verir ve boşlukları veya kör noktaları ortaya çıkarabilir. Ankara eticaret siteleri de dahil olmak üzere birçok başkent firması SEO rakip analizi konusunda bizden danışmanlık hizmeti alıyor ve geri dönüşlerden oldukça memnunlar.

Bu analizin sonunda, sektörde kimin organik görünürlük kazandığını, hangi anahtar kelimelerin değerli olduğunu ve hangi backlink stratejilerinin en iyi şekilde çalıştığını, hangilerinin daha sonra kendi sitenizin organik trafiğini kazanmak ve büyütmek için kullanılabileceğini anlayacaksınız.

REKABET ANALİZİ NEDEN ÖNEMLİDİR?

SEO rekabet analizi kritiktir, çünkü içinde bulunduğumuz sektörde hangi taktiklerin çalıştığı ve anahtar kelime sıralamamızı iyileştirmeye başlamak için ne yapmamız gerektiği hakkında veriler verir. Bu analizden edinilen bilgiler, hangi görevlere öncelik vermemiz gerektiğini anlamamıza yardımcı oluyor ve kampanyalarımızı oluşturma yöntemimizi şekillendiriyor. Rakiplerimizin nerede en güçlü ve en zayıf olduğunu görünce, onlardan daha iyi performans göstermenin ne kadar zor olacağını ve bunu yapacak kaynak miktarını belirleyebiliriz.

RAKİPLERİNİZİ TANIMLAYIN

Bu süreçte ilk adım, bu analiz için kullanmak istediğimiz ilk dört rakibinizin kim olduğunu belirlemektir. Bir işletmenin ana rakipleri olarak tanımladıklarından farklı olabilecek doğrudan ticari rakipler ve çevrimiçi arama rakiplerinin bir karışımını kullanmayı seviyorum. Genellikle, bu tutarsızlık, çevrimiçi arama reklamları için ödeme yapanlara karşı yerel işletme rakiplerinden kaynaklanır. Müşteriniz sokaktaki benzer işlerden endişe duysa da, asıl çevrimiçi rakibi komşu bir kasabadan veya başka bir eyaletten bir iş olabilir.

GERÇEK BİR SEO RAKİP ANALİZİ DENEYİMİ YAŞAYIN

Kullanmaya değer birçok araç olduğunu söylemeliyim. Düşündüğünüz herhangi bir analiz aracının ücretsiz bir deneme sürümü olduğundan emin olun. Takımınızın özel hedeflerine uygun olduğundan emin olmak önemlidir.

SEO RAKİP ANALİZİNİ NASIL YAPABİLİRİM?

Örneğin SpyFu, hem organik aramada hem de AdWords’te rakiplerin anahtar kelimelerindeki tüm verileri görüntülemenizi ve daha da alakalı anahtar kelimeler elde etmenizi sağlayan güçlü bir araçtır. Sadece rakiplerin anahtar kelimelerini eklemeniz ve stratejilerinin genel bir görünümünü elde etmeniz yeterlidir.

SpyFu'yu en iyi şekilde kullanma: Rakiplerinizin organik aramada ve AdWords'te hedeflediği anahtar kelimelerin listesini kolayca alabilirsiniz. Bu site, nişler, yeni anahtar kelimeler araştırmak ve testleri planlamak için iyi bir araçtır.

Profesyonel ipucu: Yarışmanın açılış sayfalarını nasıl kullandığını görmek için her bir reklamın hedef URL’sini görüntüleyin.

Ankara eticaret sitelerinden Türkiye’nin tanınmış doktorlarına dek geniş bir skalada Seo Rakip Analizi hizmeti veriyoruz. Rakiplerinizi gözetlemek için hangi araçları kullanıyorsunuz? Benzeri araçları hiç kullandınız mı? SEO rakip analizi konusunda rakipsiz hizmet almak için bizlerle iletişime geçin!

 

 

23 51
Nanomedya Footer Logo
Yenilik ve kampanyalarımızı sosyal medya aracılığıyla takip edebilirsiniz.
instagramFacebookTwitterLinkedin
İletişim
adres
Mustafa Kemal Mahallesi Dumlupınar Bulvarı Mahall Ankara E-Blok No: 274/6/31 Çankaya / ANKARA
telefon
0850 711 04 06 - 0532 720 32 25
EPosta
info@nanomedya.com.tr
Ankara Seo Firmaları
© Nano Medya. 2010-2019 Tüm Hakları Saklıdır.