Sıralamanızı Geliştirmek İçin 10 Öneri

PaylaşPaylaşPaylaşPaylaşPaylaşPaylaş
Sıralamanızı Geliştirmek İçin 10 Öneri

 

Sıralamanızı Geliştirmek İçin 10 Öneri

Arama motorlarında ilk sıralarda yer almanın önemli faktörlerinden biri, içerik ve donanımdır. Site geliştirme tekniklerini kullanarak, Google’da üst sıralara yerleştirme taktiklerini elde edebilirsiniz.

 

İşte size 10 SEO Önerisi;

·         Donanım ve Nitelikle Hazırlanmış Web

Web tasarımının özenle yapılması, kaliteli formlarla düzenlenmesi önemlidir. Afiş panosu gibi görünmemesi için her yerden sunulan reklam panoları, siteleri kalitesiz formda sunan, site içeriğinden ziyade reklam platformu görünümü veren bir formüldür.

Web sitesinin yalın ve kalite sunması önemlidir. Kolay kullanılabilir ve erişilebilir içerikler, görsel içeriklerin kalitesi, sekme ve butonlar, alt içerikler ve alt yapı programının her biri titizlikle dizayn edilmesi gereklidir. Ayrıca hedef kitleye doğrudan ve direkt erişim için SEO uyumlu başlıklar, SEO uyumlu makale ve içerikler ile güçlendirilmelidir.

 

·         Mobil SEO

 

Web sitelerinin mobil uyumu olması, yeni neslin gereklilikleri arasındadır. Mobil kullanımlar için optimizasyon, daha çok kullanıcıya ulaşmanın formülüdür. Responsive olarak bilinen mobil uyum hedef kitleye hızlı, verimli ve kaliteli bir platform sunmanın temel öğeleri arasındadır.

 

·         OnePage

 

Bu optimizasyon ile anahtar kelimi uyumu kontrol edilebilir. Google Analytics aracı kullanarak sitenin anahtar kelimeler uyumu ve olumlu etkileri kontrol edilebilir. Makale, içerik ve meta açıklamalarının yanı sıra görsel içeriklerinde alt etiketlerinin oluşturulduğu, çalıştığı ve uyumu kontrol edilebilir.

 

·         SiteMap

 

Sıralama geliştirmek için Seo önerileri arasında site harita uygulaması bulunuyor. Kolay ve hızlı şekilde uygulanabilen sitemap, web sayfanızın ideal ve hatırı sayılır bir konum elde etmesine olanak sunar. Google algoritmasıyla bağlantılı olması önemli faktördür. Site haritasını, Web Master araçlarına kaydetmek ile algoritmaya uyum sağlayabilirsiniz.

 

·         Google Business

Google Business, iş ve ticari faaliyetlerinizi geliştirmede önemli etkenlerden biridir. Çalışma saatlerinin belirtilmesi, site künyesinin işlenmesi ve kurumsal bilgilerin sunulması için ideal bir uygulamadır. Web sitelerinin daha kalifiye ve profesyonel görünmesini sağlayan unsurlar arasında yer alır.

 

·         İçerik Dizaynı

Kaliteli içerik kelimesinin anlamı son yıllarda her ne kadar manasını yitirmiş olsa da zengin içerikler sunmak, kaliteli iş sunumu yapan siteler için oldukça önemlidir. Profesyonel, nitelikli kelimelerinin çok kullanıldığı harika içeriklerin kullanıldığı belirtilen binlerce sitenin içi tamamen boştur.

Sağlam ve zengin içeriği bulunan siteler, ansiklopedi kıvamındadır. Her cümlesinde bilgi, profesyonellik, deneyim ve eğlenceli sunum bulunur. Her kişiye hitap edebilmek, ‘’Kaliteli içerik’’ kelimesinin gerçek manasıdır. İngilizceden evrilmiş kelimeleri veya medyada kullanılan yeni keşfedilmiş kelimelerin kullanılması, kitap dilinde kullanılan cümlelerin kullanılması ne makaleleri ne de içerikleri ‘’kaliteli’’ yapar.

Hemen her blog geliştirme yazısında ‘’içerik kraldır’’ kelimesinin geçmesi, krallığın çok eski tarihlerde yok edildiğinin bilinmesiyle, cümleyi tamamen etkisizleştiren bir deyimdir. İçerik kral da değildir, kraliçe de. Ticari amaç güdülen platformlarda ancak metadır. Dolayısıyla hangi alanda faaliyet gösteriyor iseniz içeriklerin ana hedefiniz doğrultusunda olması ve doyurucu biçimde yazılımlara enjekte edilmesi önemlidir.

 

·         Şıklık ve Görsel Cazibe

İç güzellik, dış güzellikten çok da anlaşılmaz. İlk görsel, ilk sunum ve görseldeki kalite ‘’her kullanıcıya erişim’’ modelidir. Güzele bakmak, içeriği sunmanın en kestirme ve ideal yöntemidir. Dışı cezbetmeyen sitenin içeriği incelenmez. Dolayısıyla fazla makyaja kaçmadan, vurgu yapmak, sitenizin etkileyici bakışlarını, güçlü karakteristik özelliklerini sunması önemlidir.

Tasarım şıklığında mankenvari fotoğraflar ya da plastik güzellik sunan resimlerle tanıtım değil, gerçek ve nitelikli güzelliğin ve olağan şıklığın sunulması önemlidir. Sadece küçük bir kitleden ziyade ‘’her kişiye erişim’’ maksadında iseniz ‘’her kişinin etkilenebileceği''’ güzelliğin görsellik olmadığı ve ‘’evrensel güzellik’’ formunun tek bir yüzde/ sayfada sunulduğu bir sistem tasarımı sunmanız gereklidir. Hedef kitleniz, evrensellik kazanır.

 

·         Sosyal Medya

Sosyal paylaşım siteleri bağlantı ve paylaşım ayarlar, kullanıcı artırmada etkili formüllerdir. Kullanın.

 

·         Backlink

Hedef ve Seo analizleriyle belirlenen anahtar kelimeleri dizayn ederek, backlink alabilirsiniz. Sıralama geliştirmek için ideal tekniklerdir.

 

·         Şema

Schema işaretleme, tarayıcıların erişim sağlamak isteyen kullanıcılara bilgi içerikli sonuçlar kazandırması için kullanılan bir hazinedir. Mikrokod olarak nitelendirilen semantik sözcük dağarcığı optimizasyonudur.

 

 

 

23 51
© Nano Medya. 2018 tüm hakları saklıdır.
A: Mustafa Kemal Mahallesi Dumlupınar Bulvarı Mahall Ankara E-Blok No: 274/6/31 Çankaya / ANKARA
T: 0532 720 32 25
E: info@nanomedya.com.tr
instagram
Facebook
Twitter
Google +
Linkedin
Nano Medya