Sosyal Medya Yönetimi Nasıl Yapılır

Sosyal Medya Yönetimi Nasıl Yapılır

6 Haziran 2019


Sosyal Medya Yönetimi Nasıl Yapılır?

Sosyal medya yönetimi günümüzde oldukça önemli bir yer kazanmıştır. Ancak bu işi işin uzmanlarına bırakmak en doğru çözümdür. Sosyal medya yönetimi yapan kişilerin izlediği bazı yollar bulunmaktadır. Öncelikle brief çözümleme işlemi yerine getirilmektedir. Bu aşama sizin bize başvuru da bulunmanızın ardından sizin markanız hakkında, hedef kitleniz hakkında, amacınız hakkında, dijital hedefleriniz hakkında, rakipleriniz ve markanızın karakterini ajansımıza iletmeniz gerekmektedir. Bu çözümlemenin yapılmasının ardından sosyal medya ile ilgili sizin için nasıl bir yol izleyeceğimiz ile ilgili bir taslak oluşturmaktayız. Kurumsal kimlik Ankara olarak bu yönetimi gerçekleştirmemiz sizin işletmeniz için oldukça etkili olan yöntemlerden birisi olmaktadır.

 

Analiz Aşaması Nasıl Yapılmaktadır?

Sosyal medya yönetimi için yerine getirilmekte olan analiz aşamasında markanın ve rakiplerin analizi yerine getirilir. Bu aşama brief çözümlemesinden sonra yapılan bir aşamadır. Bu durumun amacı markanın sosyal medyadaki yerini inceleyerek yanlış yapılan ya da eksik olarak yapılan durumların incelenerek tespit edilmesidir. Ankara katalog baskı olarak diğer bir aşama ise rakiplerin sosyal medyada bulunan durumlarının incelenmesi aşamasıdır. Markanın sosyal medyada bulunan abone sayıları, takipçi sayıları tespit edilir. Sosyal medyada marka tarafından yapılan paylaşımların günlük ve haftalık olarak adet sayılarıdır. Markanın sosyal medya hesabında bulunan takipçi sayılarındaki günlük ya da aylık olarak artış oranlarıdır. İletişimin nasıl kurulduğudur. Şeklindeki durumların en iyi şekilde inceleme, analiz işlemleri yerine getirilir.

 

Strateji Planın Hazırlaması Nasıl Yapılır?

Grafik tasarım ofisleri Ankara yapılan aşamalardan birisi de strateji planın hazırlanması aşaması olmaktadır. Markanın hangi mecralar ile iletişim yapması gerektiği ve ana kanalın hangisi olması gerektiğine karar verilir. Gün içerisinde ya da hafta da markanın kaç adet paylaşım yapması gerektiği aynı zamanda da konu başlığının nasıl olması gerektiği belirlenir. Markanın bir kampanya yaptığı zaman sosyal medyada bunu nasıl duyurması gerektiğinin incelenmesi yapılır. İçerik paylaşırken hangi dilin kullanılmasının daha doğru olduğu planlanır. Oluşabilecek olan krizlerin saptaması yapılarak bu krizlerin nasıl yönetileceği hakkında plan yapılır. Bu hizmetlerin hepsini sizlere markanız için yapmaktayız. Bizimle iletişime geçmeniz yeterli olmaktadır.