Web Tasarım Süreçleri

PaylaşPaylaşPaylaşPaylaşPaylaş
Web Tasarım Süreçleri

Web Tasarım Süreçleri

Pek çok kişi tarafından web tasarım süreci sadece kod açısından düşünülmektedir. Ancak tasarımda başarının sırrı, harika görseller yaratılması, sosyal medya entegrasyonu ve keyifli bir kullanıcı deneyimi sağlanmasına dayanır. Kazanan bir web sayfası tasarlamak için çevrimiçi bir strateji geliştirmek gerekmektedir. Potansiyel müşterileri müşteriye dönüştürmek, markayı ziyaretçilere tanıtmak da önemlidir. Kod yazabilen pek çok kişi olmasına rağmen bir kuruluşun hedeflerinde başarılı olması noktasına ona yol arkadaşlığı edecek pek çok kişi vardır. CSS, HTML ya da farklı bir kodlamaya odaklanmak yerine stratejik bir web varlığı oluşturmak adına çaba sarf etmek gerekiyor.

Web tasarım süreci de aslına bakılırsa iletişim sürecinden farklı olarak işlemiyor. Halkla ilişkiler planı, iyi bir özet ve yen bir ürün geliştirme noktasında profesyonelseniz izleyeceğiniz adımlara da hakimsiniz demektir.

  1. Projenin tanımı

Kitleleri ürün ve hizmetlerden haberdar etmek ve kurumlarda faaliyet gösteren paydaşların konulardaki konumlarının ortaya konması noktasında öncelikle proje tanımına ihtiyaç vardır. Projenin özeti, hedefler, hedef kitleler, mesajlar, rekabet gibi durumların analizi yapıldıktan sonra sıra proje kapsamına geliyor.

  1. Projenin kapsamı

Projenin kapsamına karar verilmesi kritik bir adım olarak karşımıza çıkıyor. Sektörde en yaygın sıkıntılardan bir tanesi proje kapsamının net bir şekilde ortaya konmaması, zaman ve faaliyetler ile çıktıların değerlendirilememesidir.

  1. Site mimarisi

Sayfalarda site haritalarına yer verilmesi web tasarım noktasında önemli bir konudur. Çünkü kullanıcıların aradıkları verilerin hangi sayfada olduğunu bu harita göstermektedir.

  1. Görsel tasarım

Görsel iş ortağı firmanın çalışma alanı ve markası tarafından belirlenmektedir. Tasarımcılarda kilit marka algısı yaratmanın en büyük yolu görsel tasarımdır.

  1. Site geliştirmek

Tasarımların onaylanmasının ardından sayfaların tasarımları, içeriklerin geliştirilmesi, eski içeriklerin güncellenmesi, sitede multimedya içeriklerine yer verilmesi gelmektedir.

  1. Saha testleri

Herkesin görüntüleyemeyeceği bir üretim sunucusuna site yerleştirildikten sonra yapılması gereken nokta sitenin test edilmesidir. Bozuk tasarım ögeleri bu sayede keşfedilir ve ortadan kaldırılır.

  1. Başlamak

Site saha testlerinden başarı ile geçtiyse ve ayrıca proje paydaşları tarafından onaylandıysa sitenizi başlatabilirsiniz.

  1. Saha bakımı

Web tasarım yapılarak ortaya konan siteleri canlı bir organizma olarak düşünmek gerekiyor. Sitelerin de sürekli olarak bakıma ihtiyaçları vardır. Hedefe ulaşma, rekabet etme ve başarılı olma arzusu dahilinde sitelerin düzenli olarak bakımları yapılmalıdır.

Nano Medya olarak profesyonel tasarım hizmetinden yararlanmak ve prestijli bir site sahibi olmak için hemen firmamız ile iletişime geçebilirsiniz.

 

23 51
Nanomedya Footer Logo
Yenilik ve kampanyalarımızı sosyal medya aracılığıyla takip edebilirsiniz.
instagramFacebookTwitterLinkedin
İletişim
adres
Mustafa Kemal Mahallesi Dumlupınar Bulvarı Mahall Ankara E-Blok No: 274/6/31 Çankaya / ANKARA
telefon
0850 711 04 06 - 0532 720 32 25
EPosta
info@nanomedya.com.tr
© Nano Medya. 2010-2019 Tüm Hakları Saklıdır.