2019 Link Oluşturma Stratejileri

2019 Link Oluşturma Stratejileri

27 Ekim 2018


 

2019 Link Oluşturma Stratejileri

E-ticaret için SEO ne kadar önemliyse, SEO için de link oluşturma önemlidir. Markanızın büyümesi ve gelişmesi için önemli bir strateji olan link oluşturma teknikleri, hit arttırmada da etkilidir. Kolay ve güncel şekilde link oluşturmak için öncelikle SEO analizleri ve SEO hedeflerinin belirlenmesi gereklidir.

  • Hedef Kitle Faktörü

Marka, firma, kurum ya da kuruluşunuz için hedef kitle belirlemelisiniz. E-ticaretin sağlanacağı hedef kitleye göre büyüm ve link oluşturma stratejilerini geliştirebilirsiniz.

Ürün veya hizmet tanıtımı, blog paylaşımları gibi tüm konularda hedef kitleyi ya da hedef platformu belirlemek link oluşturmak için temel unsurlardır. Facebook, Tumblr gibi sosyal medya platformları kullanan kişiler hedef kitleniz ise link oluşturma yöntemlerinizi bu şekilde belirleyebilirsiniz. Arama motorundan direkt erişim ise semantik erişimlerle kitle belirleyebilirsiniz.

  • Alakalı Web Siteleri

Hedef kitlenin belirlenmesi, hangi alanlarda ve dijital platformlarda link oluşturma çalışmaları yapacağınızı belirler. Ürün, hizmet ya da markanıza hitap eden ya da ilgilendiğiniz hedef kitlenin genellikle kullandığı web sitelerini bulabilirsiniz. Bu sitelerde link çalışması yapılarak, e-ticaretinizi ya da faaliyetinizi daha kolay şekilde yapabilirsiniz.

  • İçerik Oluşturma

Sitelerden link almak için ilgi çekici içerikler oluşturmak, kaliteli donanımlar sunmak oldukça önemlidir. Hedef kitlenin ilgi alanlarında olmak ve seveceği paylaşımlar sunmak hit arttırma tekniklerinin ve link oluşturma stratejilerinin başında gelir.

İçeriklerin zengin, nitelikli olması ve link oluşturmaya değer formda sunulması belirleyici faktörlerdendir.

  • Senkronizasyon

Siteye eklenen içeriklerin, belirlediğiniz dijital platformlarla eşleşme sağlaması gereklidir. Anahtar kelime analizleri, semantik uyum ve uzun kuyruklu anahtar kelime seçimlerinin kullanılabileceği sitelerin belirlenmesi ve senkronize şekilde link oluşturulması için özel analiz yapılmalıdır.

Seçkin ve nitelikli link oluşturmak için içeriklerde kullanılan anahtar kodlamaların site seçimleri, uyumu ve site kaliteleri önemlidir. Sürekliliği olan takipçiler elde etmenize olanak sunar.

  • İletişim Faktörü

Bloglarda, web sitelerinde link oluşturmak için iletişim sağlanmalıdır. Link almak için ideal biçimde tanıtım yapılmalı ve ön yazı ile bilgilendirme sunulmalıdır. Özellikle promosyon ve reklam tanıtımlarında ürünlerin kampanyalı ya da ücretsiz olarak verilmesi, hızlı ve kolay reklamın sağlanması ve kolay şekilde link alınması için etkilidir.

Sitelerin iletişim formlarından, mail adreslerinden, iletişim numaraları, canlı destek bölümlerinden gibi erişim alanlarından iletişim sağlamanızda fayda vardır.

  • Sosyal Medya Faktörü

Sosyal paylaşım sitelerinin artık tamamen online pazarlama platformlarına dönüştüğü kabul edilmektedir. Okul arkadaşlarının kolay şekilde bulunması için kurulan ve sistemin ilki olan Facebook, İnstagram, Twitter gibi sosyal medya platformlarının tamamı, gerçek kuruluş amaçlarından uzaklaşarak tamamen dijital pazarlama sitelerine döndüğü, dönüştürüldüğü için siteniz için ideal bir pazarlama alanı olabilir.

Link oluşturmak, e-ticaret sisteminizi sağlamak için sosyal medya sitelerinde paylaşım, etkileşim yapabilirsiniz. Özellikle paylaşım, beğeni, takipçi formülleri günümüzde sadece ticaret dünyasına yarayan ve sosyal medyadan ziyade sosyal pazarlama sistemine dönüşen oluşumlardır. Link oluşturmak, link almak ve link vermek için tüm sosyal medya sitelerini kullanabilir sitenizin hitini artırabilir, online reklam ve pazarlama sisteminde bolca yararlanabilirsiniz.

2019 link oluşturma stratejileri arasında semantik uyumlu çalışmalar oldukça popüler. Dijital hızda ilerleyen online ve dijital pazarlama sistemleri, anında uygulama modülleriyle tüm sistem ve yazılımların hızlı bir popülaritede kullanılmasını sağlıyor.

Bu stratejileri belirlemek ve kullanmak için alt yapının sağlam şekilde oluşturulmasına özen gösterin. Sırf link almak için çalışmalar yapmak yerine kaliteli çalışmalar sunmak, sistemde ya da dijital popülaritede geçici değil kalıcı olmanızı, orta ve uzun vadede kazanmanıza olanak sunar.