Dijital Pazarlama Stratejileri Nelerdir

Dijital Pazarlama Stratejileri Nelerdir

7 Temmuz 2019


DİJİTAL PAZARLAMA STRATEJİLERİ NELERDİR?

Ankara kurumsal kimlik ve dijital pazarlama ajansı olarak en sık karşılaştığımız müşteri davranışlarından birisi ‘’strateji’’ kelimesine olan korku. "Strateji" terimi korkutucu görünebilir, ancak etkili bir dijital strateji oluşturmak göründüğü kadar zor değildir.

Basit bir ifadeyle, strateji, istenen bir hedefe veya birden fazla hedefe ulaşmak için sadece bir eylem planıdır. Örneğin, genel hedefiniz bu yıl web siteniz aracılığıyla geçen yıl kullandığınızdan %25 daha fazla potansiyel müşteri oluşturmak olabilir.

İşletmenizin ölçeğine bağlı olarak, dijital pazarlama stratejiniz, her biri farklı hedeflere sahip olan birden fazla dijital stratejiyi ve birçok hareketli parçayı içerebilir. Strateji hakkında bu basit düşünme biçimine odaklanmanız, bu hedefleri karşılamaya odaklanmanıza yardımcı olabilir.

“Strateji” terimini sadeleştirmemize rağmen, aslında bir tane temel bir strateji oluşturmaya başlamanın dahi zor olabileceğinden şüphemiz yok.

Günümüz dünyasının aşırı rekabetçi dijital pazarlama ortamında ??rekabet etmek için, belirli alanlara odaklanmanız gerekir.

Bunları muhtemelen duymuş olsanız da, her birini etkili kılmak için gerçekten kaç ayrıntı biliyorsunuz?

Size sunduğumuz seçeneklerden her birine bir göz atın ve dijital pazarlamayı tek başınıza ne kadar yapabileceğinizi görün. Sonra hangi noktaların üzerinde durmanız gerektiğini değerlendirin. Hepsinin altından tek başınıza kalkamayacağınızı düşünüyorsanız, Dijital pazarlamadan en fazla verimi almak için profesyonel bir ekibi olan Ankara kurumsal kimlik ve dijital pazarlama ajansı Nano Medya ile çalışabilirsiniz.

Birkaçını aşağıda anlatacağımız dijital pazarlama stratejilerinin tamamı SEO'dan açılış sayfalarına kadar uzanıyor. Arada, yerel arama pazarlaması ve popüler video formatı hakkında bazı yeni şeyler öğrenebilirsiniz.

KURUMSAL KİMLİK İNŞASININ BİR PARÇASI OLARAK DİJİTAL PAZARLAMA VE METODLARI

1. SEO

Dijital pazarlama için SEO'dan daha önemli bir şey yoktur, devam eden karmaşıklığı ile sizi hala şaşırtabilecek bir şey. Gerçek olsa da, Google’ın algoritmaları hala kafa karıştırıcı hale gelebilse de, konseptle daha fazla çalıştığınızda nasıl çalıştığını daha iyi anlayabilirsiniz.

Gerçekten başarılı olmak istiyorsanız, SEO'yu sizin için yönetecek bir uzmana sahip olmak her zaman daha iyidir. Bazı temel bilgileri öğrenebilseniz de, bir süre içinde çalışmış olan birisinin en iyi stratejileri gerçekleştirmenize tam olarak yardımcı olmasını istersiniz.

Yeni bir strateji, SEO sonuçlarını etkileyen yeni HTTPS gereksinimlerini içermektedir. HTTP sayfalarını kullanmaya alışkınsanız, Google şimdi bir HTTPS formatına geçmenizi önerir. Bunun arkasındaki sebep, HTTP sayfalarını kullanan pek çok iletişim formunun yeterince güvenli olmadığı.

Artık bu http siteleri, Google tarafından “güvenli olmayan” olarak etiketlenecek olduğundan, web sitenizi HTTPS formatıyla güncellemeniz gerekir. Aksi takdirde, sitenize "güvenli olmayan" bir damga koymak, arama motorlarına düşük sıralara yerleştirmeniz için yeni ve yanlış bir strateji olabilir.

Uzman bir SEO ve dijital pazarlama uzmanı bu değişikliği yapmanıza yardımcı olur.

İÇERİK PAZARLAMA

Pazarlamanın alt kırılımlarından birisi olan içerik pazarlaması, dijital dünyada hedef kitleyi çekmenin büyük bir parçasıdır. İçerik pazarlamacılığındaki temel şey, içeriğinizi zamanı değerli mobilize insanların sitenizde geçirdikleri zamanına değdirmek için içeriğinizi değerli, alakalı ve tutarlı hale getirmeniz gerektiğidir.

Bugünün zamanında, temel noktaları hızlı biçimde ziyaretçiye veren ve her zaman taze kalan içerikler oluşturmaya odaklanmanız gerekir. Kısayollar veya siyah şapka SEO taktiklerini kullanmak Google’ın her şeyi gören gözü sayesinde artık işe yaramaz bir hal aldı.

Bu nedenle, her zaman koymak istediğiniz gibi, daima "içeriği kral" olarak saklayın. İçerik pazarlamanın iyi çalışması için mobil içeriğe, yerel reklamcılığa, etkileyici pazarlamaya ve pazarlama otomasyonuna odaklanmanız gerekir.

Mobil içerik hakkında ciddi düşünün, çünkü akıllı telefonlar zaten tüm küresel cihazların%50'sini oluşturuyor. Bu, dijital reklamcılığı ve etkileyicilerin markanızı nasıl tanıttığı etkileyecek.

Otomasyon araçları, mobil cihazlarındaki potansiyel müşterilere doğru zamanda içerik gönderir.

ANKARA KURUMSAL KİMLİK VE DİJİTAL PAZARLAMA AJANSLARI NEREDE DEVREYE GİRER?

Yukarıda saymış olduğumuz iki işlem basamağı, uygulamanızın zorunlu olduğu onlarca dijital pazarlama stratejilerinizden yalnızca ikisi. Başarılı Ankara kurumsal kimlik ve dijital pazarlama ajanslarından biri olarak, geçmişte yaptığımız başarılı işleri sizinle yapacağımız başarılı işlerin bir garantisi olarak sizlere sunuyoruz. Bütünleşik ve sonuç odaklı bir dijital pazarlama hizmeti almak isterseniz hemen bizlere ulaşın!