E-ticaret siteleri için seo çalışması nasıl olmalıdır

E-ticaret siteleri için seo çalışması nasıl olmalıdır

20 Temmuz 2019


E-TİCARET SİTELERİ İÇİN SEO ÇALIŞMASI NASIL OLMALIDIR?

SEO, web sitenizin görünürlüğünü artırmak ve hem hedef kitleniz hem de Google tarayıcıları tarafından kolayca keşfedilmesini sağlamak için çok önemlidir. Hazır e-ticaret sitesi işletiyorsanız SEO sizin kazancınızı artıracak çok önemli bir faktördür. Zira, bir e-ticaret mağazası işletiyorsanız, bu pazarlama taktiği daha da önem kazanır, çünkü Google sıralamanız ne kadar yüksekse, ne kadar fazla tıklama alırsanız ve sonuç olarak o kadar fazla satış yaparsınız.

Ancak, birçok çevrimiçi ticaret mağazası web sitelerini optimize etmekte başarısız oluyor, bu yüzden onları daha geniş bir kitleye görünmez hale getiriyor.

SEO'nun zaman alıcı ve nispeten maliyetli olduğu söylenmelidir, ancak yatırım yaptığınız her kuruşa değer.

HAZIR E-TİCARET SİTESİ İÇİN SEO TAVSİYELERİ

1. Anahtar Kelime Araştırmalarınızı yapın

Adında güçlü bir anahtar kelime bulunan işletmeler, adında anahtar kelime olmayan işletmelerden 1.5 puan daha yüksektir. Bu istatistiki bilgi, herhangi bir çevrimiçi işletme için anahtar kelimelerin önemini gösterir.

E-ticaretiniz için en iyi ve en alakalı anahtar kelimeleri belirlemek öncelikli göreviniz olmalıdır.

İşin püf noktası, ürünlerinizle yakından alakalı anahtar kelimeler aramaktır, ancak aynı zamanda en rekabetçi olanları önlemek için de yüksek sıralamaya engel teşkil edebilirler.

Başka bir deyişle, bu Amazon ve diğer ağır ağırlıkların benzerleriyle rekabet etmek zorunda kalacağınız anlamına gelir.

Öte yandan, geniş anahtar kelime öbekleri yüksek bir hemen çıkma oranına neden olabilir, çünkü ziyaretçiler web sitenizde tam olarak aradıklarını bulamazlar.

SEO uzmanları genellikle düşük rekabetli anahtar kelimelerle başlamanızı ve yüksek arama hacmi olan anahtar kelimelere doğru ilerlemenizi önerir.

Uzun kuyruk anahtar kelimeler olarak da bilinen Hedefli, adlarından da anlaşılacağı gibi, arama ifadeleri daha uzun ve daha belirgindir, bu da daha az arama trafiği aldıkları anlamına gelir, ancak özellikle uzun vadede size daha fazla dönüşüm getirebilirler.

Çevrimiçi mağazanızın görünürlüğünü daha da artırmak için, web sitenizin merkezi öğelerine aşağıdaki gibi anahtar kelimeler ekleyin:

  • Başlık etiketi
  • Meta Açıklaması
  • H1 günü
  • Ana içerik gövdesi.

2. Ürün Açıklaması Sayfalarını Optimize Edin

Bu son derece zorlu ve uzun süredir devam eden bir iştir, bu yüzden birçok e-ticaret sahibi üreticilerin açıklamalarını kullanmaya karar veriyor.

Genel olmanın yanı sıra, bu açıklamalar sıralamanıza zarar verebilir, hatta birçok çevrimiçi mağazanın kullandığı ve yinelenen içerik olarak nitelendirdiği için cezalara neden olabilir.

Bildiğiniz gibi, Google her şeyden önce taze ve benzersiz içeriğe değer verir, bu nedenle müşterilerinizin satın alma kararlarını daha kolay almasına yardımcı olabilecek faydalı, ayrıntılı açıklamalar yazarak.

Her zaman daha uzun, bilgi açısından zengin açıklamalar yazdığınızdan emin olun, ancak kabartmak ve anahtar kelime doldurma kullanmaktan kaçının.

Hazır e-ticaret sitesi oluşturmak ve profesyonel SEO yardımı almak istiyorsanız hemen bugün Nano Medya ile iletişime geçiniz!