E- Ticaret Tasarımları Nasıl Olmalı?

E- Ticaret Tasarımları Nasıl Olmalı?

E-Ticaret siteleri artı günümüzde olmazsa olmazlardan birisidir. Her kes artık dijital ortamda internet üzerinden alışveriş yapıyor. İnternet sitesi olan işletmeler olmayan işletmelere oranla %200 %300 oranında daha fazla ciro elde ediyor. Hatta iş yeri olmayıp sadece evinden stok yaparak ayda milyarlar kazanan işletmeler mevcut.

 E- Ticaret Tasarımları Nasıl Olmalı?

 

Elektronik ticaret, fiziksel ticaret için yapılan yatırımlardan daha büyük bir öneme sahip hale geldi. Fiziksel olarak bir kurum tasarımı yapar gibi, web sitesinin tasarımının kaliteli olması gerekiyor. Ancak bu sayede içeriklerin, ürün olarak tanıtılması ve müşterilerin ulaşabileceği şekilde yayınlanması sağlanabilir. Kaliteli e- ticaret tasarımları ile müşteriler, kurum tarafından özel olarak belirlenen kampanyalardan ve hizmetlerden yararlanabiliyor.

 

E- Ticaret Tasarımında Yapılan Yanlışlar

 

Bir web sitesinin e- ticaret amacıyla kurulmuş olması durumunda, bu yapısını öncelikle ana sayfasında müşterilerine hissettirmesi gerekir. Bir blog sitesine veya video paylaşım platformuna girmiş hissi vermemesi şarttır. Müşterinin direkt olarak kategorileri, ürünleri ve kampanyaları tek bir bakışta görebilmesi gerekiyor.

Kategoriler arasında, kendi girmek istediği kategoriye tıklayarak tam olarak hedeflediği alana ulaşması sağlanmalıdır. Elektronik ticarette ilk olarak ana sayfanın şık ve tam anlamıyla ihtiyacı karşılayacak yapıda olduğunu göstermek önemlidir.

  • Üyelik gerektiren bir alışveriş süreci bulunuyorsa, bu duruma uygun şekilde ilk bakış bölümünde giriş alanı oluşturulmalıdır.
  • Zorluk çıkarılan, sürekli olarak hata veren sitelerde müşterilerin tahammülü olmuyor. Beğendikleri ürünü dahi almaktan kısa sürede vazgeçebiliyorlar.
  • Ürünlerin stoklarda satışa uygun durumda olup olmadığı, sürekli olarak bilgi edinebileceğiniz yapıda olmalıdır.
  • Müşterilere aynı kalitede ürün sunulması gerekir. Bir müşteriye aynı ürünün, aynı fiyatla daha kötü bir kalitede sunulması tamamen yanlış bir hizmet sürecine yol açar.

 

Kaliteli E- Ticaret Tasarımı Nasıl Olur?

 

Online satış yapmak isteyen bir kurumun dikkat etmesi gereken en önemli özelliği, web sitesinin tasarım kalitesidir. Klasik blog sitesi tasarımıyla, online ticaret sitesi tasarımı tamamen farklıdır. İlk olarak hangi alanda ürün imal ettiğinizi veya sattığınızı net olarak belli etmeniz gerekir. Bu noktada, ana sayfanın arka planı ve yerleştirdiğiniz kategoriler önem teşkil ediyor.

Responsive Tasarım Nedir: Sitenin, mobil cihazlardan rahatlıkla kullanılabilirlik durumu olarak tanımlanır. Telefondan veya tabletten girildiğinde ekrana tam olarak yerleşmesi, yakınlaştırmak zorunda bırakmaması gerekir. Kalitesiz web sitesi oluşturulması, kaliteli ürünlerin pazarlanmasını olumsuz şekilde etkiler. Ürünlerin kalitesini müşteriye yansıtan en önemli etmen, e- ticaret sitesinin ürün yapısıyla ilgili tüm imkanları tanıyor olmasıdır. E- ticaret tasarımları ile kurumunuzun hizmet kalitesini artırabilirsiniz. Nanoshop yazılımı ile tamamen farklı bir algoritma geliştirdik. Çok hızlı bir biçimde yüklenen ve çok pratik basit bir altyapımız mevcut. Nanoshop E-ticaret yazılımı için bizlerle iletişime geçebilirsiniz. E-Ticaret sektöründe küçük işletmeler için maksimum hızda alışveriş için en ideal seçenek Nano shop yazılımı olacaktır.

23 51
© Nano Medya. 2018 tüm hakları saklıdır.
A: Mustafa Kemal Mahallesi Dumlupınar Bulvarı Mahall Ankara E-Blok No: 274/6/31 Çankaya / ANKARA
T: 0532 720 32 25
E: info@nanomedya.com.tr
instagram
Facebook
Twitter
Google +
Linkedin
Nano Medya