Kurumsal seo yapmak için Ankara’da tavsiye firmalar

Kurumsal seo yapmak için Ankara’da tavsiye firmalar

19 Temmuz 2019


KURUMSAL SEO YAPMAK İÇİN ANKARA’DA TAVSİYE FİRMALAR

Ankara web tasarım ajansları, son yıllarda kurumsal bir siteye sahip olmanın önemini kavramamış olan firmalar için yoğun biçimde çalışıyorlar. Ne var ki, tasarım konusunda oluşan bilincin aksine kurumsal SEO konusundan yaygın bir yanılgı mevcuttur. Büyük şirketler ve holdinglerin SEO'ya ihtiyaç duymayacağını söyleyen bu inancın İnsanların en temel sebebi, ‘’zaten halihazırda, sadık bir müşteri tabanına sahipler ve geniş bir marka varlığına sahiplerken sırf SEO ile daha fazlasını başarmaları mümkün mü?’’ sorusudur. Ankara web tasarım şirketleri arasında saygın bir konuma sahip olan Nano Medya olarak sizlere kurumsal SEO alanında da hizmet veriyoruz.

Bu sorunun cevabı oldukça geniş bir açıklamaya gebe.

Gerçek şu ki, büyük şirketler büyümeye devam etmek istedikleri sürece, SEO pazarlaması onlar için hala bir gerekliliktir. SEO’yu görmezden geldiğinizde, şirketiniz şu anki görünürlük seviyesinde kalırken, daha az bilinen rakipleriniz sizin mevcut müşterilerinizi çalmaya devam ederler. Yeterince çaba sarf ederlerse, arama motoru sonuçlarında üst sıraları ele almaları oldukça muhtemeldir; bu durum, kurumsal imajınızda önemli bir olumsuz etkiye sahip olabilir.

Şirketiniz anahtar terimler için zaten bir numarada değilse, sıralamanızı yükseltmek, daha fazla görünürlük, fırsatlar ve satışlar yaratacağı için SEO da şirketiniz kadar büyük bir zorunluluktur.

Birçok şirket SEO'larını geliştirmek ve somut sonuçlar elde etmek için zaten mükemmel bir konumdadır. Bunun nedeni kurumsal ve doğrulanmış hesapların SEO dostu olmasıdır.

KURUMSAL SEO’YA BAŞLAMAK İÇİN SEO İPUÇLARI!

  1. ANAHTAR KELİME STRATEJİSİ GELİŞTİRİN

Anahtar kelimeleriniz, izleyicilerinizin sizi çevrimiçi ortamda nasıl bulacaklarına dair ipuçlarıdır. Bu nedenle anahtar kelime belirlerken kullanıcılarla aynı dili konuşmak önemlidir. Bu amaçla, müşterilerinizin aşina olmadığı teknik terimleri kullanmaktan kaçının. Örneğin, yatırım bankasıysanız, anahtar kelimenizi varlık danışma firması olarak belirlemeyin. Daha iyi sonuçlar için, “finansal danışman” gibi kısa (rekabetçi) anahtar kelimeler ve “emeklilik için finansal tavsiye” gibi uzun (daha az rekabetçi) anahtar kelimeler eklemenizi öneririz.

Anahtar kelime belirlemeye başlarken, müşteri ihtiyaçlarını, ilgi alanlarını ve potansiyel aramaları beyin fırtınası yaparak tespit edin. İlk fikirlerin bir listesini derledikten sonra, her birinin ne kadar arama trafiği aldığını değerlendirmek ve hedeflemek için Google’ın anahtar kelime planlayıcısını kullanın.

  1. KURUMSAL WEB SİTENİZİ GÜNCEL TUTUN!

Kurumsal web sitenizi ne sıklıkta güncellediğiniz, ziyaretçileriniz ve arama motorları için önemlidir. Yeni içerik eklemeden uzun süre kalırsanız, müşterilerinizin ilgisini ve arama sıralamanızı kaybedersiniz. Servis ve tekliflerinizdeki değişiklikleri yansıtmak ve düzenli olarak yeni, orijinal içerik (makaleler, basın bültenleri, videolar, teknik incelemeler, e-Kitaplar vb.) eklemek için Nano Medya’dan içerik danışmanlığı hizmeti satın alın.

Ankara web tasarım firmaları içinde kurumsal SEO hizmeti veren firma sayısı oldukça azdır. Nano Medya, Kurumsal SEO hizmeti vermektedir. Kurumsal SEO paketlerimizden yararlanmak için bizlerle iletişime geçin!