Seo Nasıl Yapılır? Maliyeti Nedir?

Seo Nasıl Yapılır? Maliyeti Nedir?

29 Haziran 2020


SEO Nasıl Yapılır? Maliyeti Nedir?

İster e-ticaret, isterseniz de kurumsal bir web sitesi sahibi olun başarıyı yakalamak, organik kullanıcı trafiği sağlamak için SEO hizmeti almalısınız. En çok merak ettiğiniz sorulardan biri olan SEO nasıl yapılır sorusunun cevabını vermek için bu içeriği hazırladık.

Yanlış uygulamalar sonucunda başarı elde edemeyen site sahipleri ise bu gün SEO’nun zor olduğunu ya da çabaya değmeyeceğini düşünüyor. Nano Medya olarak SEO’nun gücüne inanıyor ve markanız/firmanız/içerikleriniz için etkili bir SEO çalışması ile başarıyı yakalayacağınızı iddia ediyoruz. Nasıl mı?

SEO Kiterleri ve Aşmaları

SEO nasıl yapılır sorusunun tek bir cevabı yok. Ancak dikkat edilmesi gereken pek çok kriter var. İnsanların işletmenizi ya da web sitenizi aramasının en popüler yollarını araştırın. Bunun için iyi bir anahtar kelime analizi yapılmalıdır. Ayrıca insanların aynı şeyi nasıl başka yollardan arayabileceği de anlaşılmalıdır. Özellikle yapılan analiz sonucu “KW” kısmı dikkate alınmalı. Siteye içerik ekleyeceksiniz faaliyet gösterdiğiniz alandaki ilgi çekici ve popüler olan konular ile ilgili araştırma yapmalısınız. Ayrıca hedeflediğiniz anahtar kelime arasındaki metriklerin de anlaşılması önemli bir konudur. Anahtar kelime zorluluğu ile arama hacmine odaklanmak önemlidir.

Anahtar kelime dışında dikkat edilmesi gereken hususlardan bir diğeri de arama için optimize edilmiş sayfalar oluşturulmasıdır. Bu sayfalar içinde yapılan aramanın amacına uygun olan içeriklere yer verilmelidir. Site içinde açıklayıcı ve kısa URL kullanılmalı, meta başlıklarının etkileyici seçilmesi gerekir. Başlık ve alt başlık kullanılmasında mantıksal durum göz ardı edilmemelidir.

SEO Maliyeti

Görüntülerin optimize edilmesi noktasında açıklama kısımları doldurulmalı, dosya isimlerinde anahtar kelimelere yer verilmelidir. Web sitesi bazı durumlarda görüşe kapalı olabilir. Bu sebeple de kullanıcılar sizi bulamayabilir. İnsanlar tarafından erişilebilir olduğunuzdan emin olduktan sonra site hızını da kontrol edin. İlk 3 saniyede siteniz yüklenmiyorsa ön yükleme hızı düşük kabul edilecek ve kullanıcılar sitenizi terk edecektir. Web sitesinin mobil uyumlu olup olmadığı da kontrol edildikten sonra bir SiteMap oluşturulması ve robots.txt dosyasının yüklenmesi gerekiyor. Dahili ve harici bağlantılar oluşturduktan sonra sosyal medyada da varlığınızı kanıtlamalısınız. Tüm bu uygulamalar sonunda organik trafiği ölçün ve sıralamanızı düzenli olarak takip edin. SEO nasıl yapılır sorusunun cevabını verdikten sonra maliyete de değinmek gerekiyor.

SEO maliyeti nedir sorusuna verilecek standart bir cevap yok. Firmalar tarafından bu tutarlar farklılık gösteriyor. Ancak SEO ayrılan bütçenin etkin bir şekilde kullanılmasını sağlayıcı şekilde olmalıdır. Nano Medya olarak uygun fiyat baremleri ile başarıya ulaşmanıza yardımcı oluyoruz.